fredag 1 april 2011

Nya skor, igen!

Det har blivit ett par nya skor igen! Mycket tack vare att dollarn är så himla svag som den är! Egentligen blev det 2 par ett par till mig och ett par till min  fru i present. Jag bestämde mig för att testa Zoot och modellerna jag köpte var Zoot Energy och Zoot Ultra TT. Frun fick den dyrare modellen Zoot Ultra TT 


Zoot Ultra TT är en lätt tävlingssko som ska användas utan strumpor vilket de flesta utav Zoot modeller tillämpar. Till mig blev det ett par Zoot Energy som är en mer träningssko men fungerar som en tävlingssko då jag är en lite tyngre löpare. Recension kommer!

2 kommentarer:

  1. Häftigt! Ser fram mot en utvärdering :-)
    Var beställde ifrån?

    SvaraRadera
  2. Jag beställde från global.ebay.com Finns en massa fynd nu när dollarn är låg!

    SvaraRadera