söndag 24 april 2011

Utmaningen är avklarad!

Nu är cykelutmaningen slut och det blev totalt 3521 km cyklade på 5 dagar och det tog 11 timmar och 2 minuter.Jag är nöjd med resultatet trots att jag saknar en riktig långrunda men det är svårt att få till det med övriga livet. Det känns inte rätt att bara säga nu sticker jag ut 4-5 timmar för man vet att man inte är i den bästa formen när man kommer hem. Jag är glad att jag får tillfälle att träna så mycket som jag gör. Men jag frågade innan Vilmer föddes ifall det var ok att satsa mot en Ironman i år och H gav klartecken så mitt råd till andra i samma situation är att kom överens innan och skulle det sen inte gå att få ihop det så är halv Ironman är roligare distans! ;-)

Veckan som kommer är det mycket jobb på schemat vilket känns sådär nu när vädret är super och lillkillen och H är här hemma. Detta är första gången någonsin som jag känner att det är lite tråkigt att gå till jobb men det går kanske över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar