torsdag 21 april 2011

Halvägsrapport från veckans utmaning!

Nu har lite mer än halva veckan gått utav min utmaning med att cykla 35 mil och jag har cyklat enligt följande:
Söndag 2 pass: 39:87 km och 29:07 km
Måndag var en helt träningsfri dag
Tisdag ett morgonpass innan jobb på 52,11km
Onsdag blev det ett pass till jobb på morgonen på 41,35km
Torsdag (idag) blev det ett lite längre pass hem från jobb i underbart väder på 78,10km så det ger mig en totalsumma på: 240,5 km alltså saknar jag nästan 110 km för att jag ska få ett ett val godkänt resultat utav mig själv dock har jag några dagar kvar så jag borde fixa det även om dte inte ges tillfälle till någon långtur denna helgen.

Den övriga träningen flyter även den på  bra även om fokus ligger lite på cyklingen och kommer nog att göra det även nästa vecka. Jag ska försöka klämma in ett långpass med löpningen i helgen eller ett pass på runt 20 km lite beroende på hur jag mår i benen så får jag se hur hårt passet blir.

Nu har jag inte tid att skriva mer för det är dags för blöjbyte! Ha en glad påsk allihopa och försök att träna lite i det härliga vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar