tisdag 20 augusti 2013

Klippan triathlon!

Tävlingsberättelsen får vänta några dagar men det gick bra för mig eller rättare sagt det gick riktigt bra för jag vann! Jag kommer att skriva en mer utförlig tävlingsberttelse men orkar inte iag och trots semestern verkar det som att tiden inte riktigt räcker till!

Helgen som gick var det en stor Ironman helg i Sverige och Danmark. Jag var på plats som åskådare i Köpenhamn och man blev sugen att köra en lång igen eller man blev lite sugen. Det är svårt att förklara men även det kommer i ett annat inlägg. Jag har inte tittat ordentligt i resultatlistorna än men många som körde snabbt och smart både i Kalmar och Köpenhamn!

En annan nyhet är att Felt har precis som Specialized kommit med en triathlon specifik tempocykel eller triathloncykel kanske det ska heta nu!
Bilder är tagen från triradar.
Mycket som påminner om Specialized Shiv med de breda rören och inbyggd "vattenflaska". De är kanske snabba men jag vet inte om jag gillar deras utseende rent estetiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar