fredag 15 juli 2011

Två dagar kvar tills Sövde HIM!

Nu är det bara två dagar kvar till Sövde HIM och det ska bli riktigt roligt att få tävla i triathlon igen! Idag hade jag tänkt att börja fixa lite små saker inför tävlingen. Det blir nya latex innerslangar som jag hade tänkt testa med tävlingshjulen idag och sen blir det att kolla över våtdräkt simglasögon, öronproppar strumpor och allt annat som ska användas under tävlingen.

Vädret verkar att bli skapligt och med skapligt menar jag uppehåll. Jag brukat använda www.yr.no när jag ska kolla upp vädret då jag inte riktigt litar på SMHI. Uppehåll men blåsigt så det är ju som det brukar vara i Skåne! Vatten tempen bör inte gå över 21 grader då solen inte har varit framme på några dagar och det betyder att det blir våtdräkt vilket är en fördel för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar