lördag 30 juli 2011

Resultatet från min kalla cykling har kommit!

Eller det kom redan i tisdags natt med 39,5 graders feber och sitter nu i med en härlig förkylning! Det är inte direkt den uppladdningen jag ville ha innan Challenge men det känns helt klart bättre att det sker nu två veckor innan tävlingen än att det sker samma vecka eller ännu värre samma dag som starten är. Nu hoppas jag att det ska försvinna så fort som möjligt så att jag kan börja ladda ordentligt.

På fredag är det dags för sprinten i Kalmar och förhoppningsvis kommer jag även att komma in till Kalmar på lördagen så att jag kan se lite på SM, heja på lagkamrater och träffa lite gamla vänner. Jag köpte för övrigt nya kolsyrepatroner till min pump. 10 stycken för 113 kr inklusive frakt från Tyskland. Det får man kanske 3-4 stycken för här hemma i Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar