tisdag 26 juli 2011

Kall cykeltur!

Igår när jag cyklade till jobb var det inte direkt något sommarväder! Jag hade visserligen på mig kortbyxor men jag hade två tröjor, armvärmare och en reflexväst på mig och jag blev inte direkt varm. Innan Lund kom det även en liten regnskur på mig vilket inte var speciellt skönt. På jobb körde jag ett intervallpass med 400:ar vilket inte var igår men det kändes bra och då körde jag ändå 18 km i måndags (även det i regn).

Idag när jag körde hem blev det en liten omväg så det blev 75km och benen var lite tunga men det går ändå helt ok. Tänkte köra ganska hårt i cirka en vecka till sen börja dra ner lite på det innan Köpenhamn. Men jag återkommer nog med ett inlägg lite med mina tankar inför Köpenhamn och vilka tider jag siktar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar