söndag 12 juni 2011

Låret spökar fortfarande!

Jag hoppas att det blir bra till på lördag då det är dags för www.malmomilen.se ett 10 km lopp i Malmö på en bana som ser riktigt rolig ut! Banan går genom centrala Malmö och är ett riktigt platt lopp och det borde vara snabbare än vad Lundaloppet var. Idag är det över 4000 anmälda och om det blir bra väder kanske det går upp i över 4500. Jag hoppas bara mitt lår känns bra då jag ska försöka slå min tid från Lundaloppet. Att gå under 36 minuter tror jag att jag skulle klara ifall jag enbart hade tränat inför det nu hade jag 36:40 dock tror jag ej att jag kan gå under 36:00 men målet får vara under 36:30 sen kan ju allting hända!

Tanken var att jag idag skulle visa en liten backe som jag hittat utanför Malmö där man kan köra lite backintervaller problemet är att jag inte hittar min laddare till min Garmin 305 så jag kan inte få över datan med informationen och hur lång och hur hög backen är. Men det kommer i ett senare inlägg!

Nu till helgen har jag fixat så att jag inte ska jobba helg så nu blir det tävling på lördag och Sövde på söndag. Det ska bli roligt med lite triathlonträning igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar