onsdag 8 juni 2011

Dags för ett tempo långpass!

Idag har jag tänkt att köra ett lite längre tempo pass. Jag siktar på att få 90 km i tempo och kanske 30 km i lugnare tempo (färd ut från och in i Malmö före och efter passet). Jag har tänkt att cykla ut från Malmö längs med Sallerupsvägen sen över Videdal till Hohögsvägen och ut från Malmö. När man har cyklat förbi Kvarnby GK kan man svänga vänster och sen mot Almåsa och vidare mot Törringe där tar jag siktning mot Arrie och sen vidare längs med 101:an eftersom man kan köra på ganska bra utan att behöva stanna och bromsa för mycket. Jag lägger upp en bild på turen lite senare.

Idag kommer jag inte ge något tips då mitt senaste om Segevångsbadet inte var så bra då de nu har stängt pga att vattnet inte är klart nog eftersom de har målat om botten och det verkar som om färgen gör att vattnet blir grumligt och sikten inte blir så bra.

Sen kan man ju inte mer än bli imponerad utav Andreas Raelert som gjorde halvmaran på 1:09 och sprang ikapp och ifrån Sebastian Kienle i Challange Kraichgau.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar