onsdag 8 september 2010

Plötsligt händer det!

Idag på morgonen hände det! Jag gick och simma! Det blev ett pass uppbyggt utav olika intervaller och det kändes att det var ett tag sedan sist jag simmade. Nu ska jag verkligen försöka få fler pass så att jag utvecklas inom simningen. Man märker ganska fort att man inte varit och simmar då vattenvanan verkligen är en färskvara! Jag ska försöka få till minst två pass i veckan ett med tempo/teknik och ett med distans.
I övrigt fungerar allt bra det blir en hel del cykling dock gick min kedja sönder idag så jag får försöka lösa det så fort dom möjligt så att jag kan cykla till jobb till helgen.

2 kommentarer:

  1. Vad kör du för övningar/sträckor när du kör teknik/tempo? Jag har väldigt dålig fantasi när det gäller simövningar.

    SvaraRadera
  2. Jag kör mest intervaller börjar med 2 st 50 meters sen går jag upp ntill 100, 200, 300 och till sist 400 meters en går jag tillbaka ner igen. Har samma problem som dig med simträningen.

    SvaraRadera