söndag 19 september 2010

Hösten kommer med stormsteg!

Nu är hösten på väg med stormsteg och det märks i Skåne då det inte har blåst under 10m/sek på flera dagar. Nu kommer en årstid som jag inte direkt ser framemot. man måste ösa på sig en massa kläder när man ska träna cyklingen blir inte speciellt skön. Jag funderar på om jag ska försöka få in lite mer skogspass både med löpningen och cyklingen. jag har en cykel som säkert skulle klara det utmärkt ifall man byter pedaler och fixar lite. Tempocykeln behövs monteras ner och få en ordentlig service med nya kablar, styrlinda, bb också vidare.

När det kommer till löpningen går det helt ok och jag har börjat få in en del fina pass. Kanske ska försöka löpa mer i skogen nu när vädret sviker men jag får se lite hur det blir med det! Simningen går som vanligt skit dåligt då jag inte besöker simhallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar