tisdag 28 september 2010

2 dagar med cykelproblem!

I nästan två dagar har jag hållit på med min cykel och försökt laga och byta ut gamla delar. Igår var det mest rengöring som stod på schemat och det behövdes verkligen! Idag fick jag mitt paket från chainreaction och i det låg lite blandade saker som nya pedaler, nya cykelskor, bromsvajrar, simmössa, lock laces, nytt vevlager och annat smått och gott. Det bästa med Chainreaction är att ifall man handlar för runt 1100 kr blir det fraktfritt vilket är mycket bra! Jag gillar verkligen Chainreactioncyles.com och har aldrig haft några problem med dem dock brukar de flesta vara bra tills man får något problem med någon vara eller något liknande det är först då man får reda på hur en nätbutik är.

Annars har jag dragit igång träningen igen och fick nästan 3 timmars träning idag. Imorgon ska jag försöka få en långrunda på cykeln ifall vädret tillåter det!

Jag väntar även på mitt exemplar utav Thriathlete Europe som jag har börjat att prenumerera på. Jag har iaf fått mina gåvor i form utav en vattenflaska och ett par simglasögon från Bluesevenety som var riktigt sköna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar