lördag 25 september 2010

Den lugna veckan har blivit två.

Den senaste veckan har även den gått i ett lugnt tempo om man ser på träningsvolymen. Anledningen till detta är många. Cykeln är sönder men ska lagas så fort jag får varorna jag beställt, jag har haft ont i låret och inte vågat riskera något nu, jag har jobbat mycket och fått nattlarm hela tiden vilket gör att man blir sliten dagen efter. Dock har jag kört ett simpass!

Idag blir det förmodligen två pass där ett blir ett löppass på minst 60 minuter. Det ser ut som om vi kommer att springa Yddingeloppet med jobb och delta i lagtävlingen där. Jag tror vi har bra chans på en topp tre placering om allt flyter på bra.

I gymmet har jag fått en liten nytändning och detta tack vare crossfit. Jag tror mycket på träningen och kommer att köra den istället för att hålla på med den traditionella styrketräningen. Målet är att klara 300 utmaningen med en hyfsad tid.

http://www.youtube.com/watch?v=ouZFwzABvw4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar