måndag 6 januari 2014

Varför är det så roligt?

Jag har precis duschat och klockan visar 23:04.10 minuter tidigare satt jag och körde ett ganska lugnt pass på trainern som egentligen inte är speciellt roligt men jag får hålla tillbaka mig de sista 15 minuterna för att inte bara börja sprinta iväg och ligga alldeles för högt både i puls och i watt. Det är min återhämtningsdag och jag var ganska trött på morgonen men nu är jag pigg igen och ser framemot morgondagen som är en dag med fartträning. Det blir ett pass i bassängen och förmodligen ett med löparskorna dock är det inte lika säkert eftersom onsdag innebär två långa pass ett i bassängen och ett med löparskorna så jag funderar på att kanske klämma in ett pass på trainern imorgon istället. Sufferfest har ju några roliga pass som man kan få överstökat på en timme.

Jag körde förresten banan från Garmin triathlon i Barcelona på min Bkool och jag hoppas verkligen att det var tillåtet med drafting för annars var videon en riktig parodi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar