söndag 18 mars 2012

Ryggläge!

Just nu ligger jag ner och vilar mig lite efter en 23 km runda i 4:30 tempo och försöker återhämta mig lite inför kvällens simpass. Ikväll är det dags för 1500 m med Heleneholms Tri. Klubben anordnar simträning med instruktörer på söndags kvällar vilket de flesta utav oss triathleter behöver! Ett litet problem för mig är tiden vilket inte alltid är lätt med en en liten Vilmer här hemma. Om jag har förstått det rätt är det våtdräktsim ikväll och distansen är 1500 m. Jag simmade 1500 m i fredags för att se vad jag kunde göra det på och det blev 28:55. Jag vet att våtdräkten hjälper mig en del då simningen inte är min starka sida.

Mitt lilla projekt som jag håller på med nu är Hannas nya ram och bilderna ser ut nu.
Visp frame

Visp frame
Jag ska se ifall jag kan få ihop de sista delarna idag dock behövs nog en ny kedja inhandlas då Hanna kanske inte skötte sin gamla men det kommer fler bilder när cykeln är färdig! Nu blir det lite mer vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar