måndag 7 mars 2011

Vasaloppscykling

Igår så var det Vasaloppscykling på jobb och vi var 9 stycken som satt i gymmet och körde på våra trainers och på motionscyklarna. Det blev 4 timmar på trainern vilket är ett nytt rekord för min del. En sak som är säker är att det är inte speciellt roligt att sitta inne och träna! Man missar ju det sköna med att komma ut i den friska luften!

I Skåne börjar våren att smyga sig på vilket är helt underbart! Tror att man snart kan påbörja cyklingen ute lite mer seriöst och det ska bli skönt! Ska försöka samla lite träningstimmar nu i mars och köra lite mer fart ju varmare det blir! Mina hjul verkar vara på väg från Shanghai nu och bör väl komma inom 14 dagar då. Sitter och planerar lite hur tävlingsschemats er ut 2011 och den enda tävlingen som är spikad är Köpenhamn maraton den 22 maj. Jag är anmäld till Sövde halv Ironman så den blir det med. Men den stora frågan är fortfarande Kalmar eller Köpenhamn? Det finns fördelar med både Köpenhamn och Kalmar och jag har riktigt svårt att bestämma mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar