tisdag 29 oktober 2013

Tävlingar 2014!

Jag har så smått börjat att planera 2014 tävlingar! Tanken var först att köra Roth då jag fick en startplats dit men jag bestämde mig för att tacka nej. 2014 kommer ändå bli ett super då vår familj kommer att utökas och då kändes det inte rätt att köra Roth. Jag har dock anmält mig till Norseman men det har även 1954 andra gjort och det blir svårt att få en utav de 250 platserna när 125 utav de går till norrmän.

Min stora mål är att få köra VM på långdistans 2015 i AG 30-35. Jag har varit kontakt med förbundet men inte fått någon information om hur uttagningen kommer att ske. Men att köra SM i Motala på långdistans är något jag verkligen vill göra! Men det mesta kommer säkert att klarna när lottningen till Norseman är klar samt att tävlingskalendern på förbundets hemsida kommer upp. Det är redan klart att SM på HIM inte kommer vara i Tjörn och kommer inte SM helt fel på HIM så skulle jag verkligen vilja köra den med.

Jag har även beställt ny mountainbike då min förre blev stulen. Nu blev det en Felt 29er och jag hoppas få den innan den 9 november då det är träning med klubben.
Den ser snabb ut och ska testas ordentligt när jag får den! Bara vintern väntar lite till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar