tisdag 18 januari 2011

Utomhusdebut!

Idag skedde min utomhus debut på cykeln det var dock inte min cykel utan jag lånade fruns och höjde sadeln lite sen blev det en tur på 80 minuter och det var skönt även om vädret inte var det bästa! Dock så har jag inte världens bästa sittställning på cykeln men det går ganska bra så länge inte rundorna blir för långa. Men det var skönt att komma ut och vägarna var helt ok lite blött och grusigt men helt ok annars. Dock så är det mycket vatten ute på åkrarna nu och fryser det de närmaste dagarna blir det problem.

En sak man märker är att man inte känner sig speciellt stark på cykeln jämfört med löpningen. Förmodligen är det cykelvanan som man har glömt  bort men den kommer säkert tillbaka ganska fort bara man får cykla ute lite nu!

1 kommentar:

  1. Inte ett dugg avundsjuk :) Jag var glad att det gick cykla till jobbet idag igen.

    SvaraRadera