lördag 22 januari 2011

Lördag och dags för långrunda!

Då var det lördag igen och dags för årets andra riktiga långrunda. Idag blir vi tre stycken som ska försöka löpa runt 25 kilometer tillsammans. Jag har dessutom köpt ett par nya löpskor till nämligen Nike Lunarelite. Självklart utrustade jag de med Lock Laces då jag tycker att det är mycket bättre än vanliga skosnören!
Det ska bli roligt att testa skorna då jag var nöjd med min Nike Lunartrainer som jag använde förra året. Dock tycker jag fortfarande att mina K Swiss skor känns bättre när man tar på de.

Simningen är annars den del utav min träning som går sämst då jag aldrig simmar! Men igår gick jag och simmade efter jobbet och det gick helt ok måste dock bara göra det oftare! Mitt mål är att ha kört 50 simpass innan sommaren så nu har jag bara 49 pass kvar!

Nu ska jag fixa drycken inför träningen blir en egen hemblandning med Vitargo naturell och lite cola i det! Det blir faktiskt godare än man tror!

1 kommentar:

  1. Hej, Hittade just till din blogg...ser fram emot kommande inlägg.

    Återkom gärna om vad du tyckte om de nya skorna.
    mvh:Ashkan

    http://impossibleisnothing.blogg.se/

    SvaraRadera