tisdag 6 november 2012

Val i USA och en förkylning som inte ger med sig!

Denna veckan är det val i USA och det kanske inte har så mycket med triathlon att göra egentligen men Mitt Romneys medhjälpare Paul Ryan sa i en intervju som ni kan lyssna på här:


att han löpte maran på under 3 timmar men det visade sig sen att han hade gjort den på 4:01. I efterhand förklarade han sig att han mindes fel eftersom det är så lätt att blanda ihop resultat speciellt ens pers på maraton. Men nu har någon gjort denna roliga maratonuträknaren: Paul Ryan calculater

 Här kan man få sin republikanska tid uträknad! Själv fick jag 2:10 så jag var bara 6:45 från världsrekordet! Jag hoppas gå ner mot 2:55 i Bromölla då blir det ju världsrekord Paul Ryan style! Bara min förkylning ger med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar