måndag 30 april 2012

En trevlig men hektisk vecka!

Det har varit lite dåligt med blogginlägg från min sida den senaste tiden och det beror på att tiden har varit lite knapp den senaste tiden med mycket jobb, träning och sist men inte minst familjen. Men det har varit en mycket spännande tid. Jag har haft hand om nya brandmän och utbildat de och det gick hur bra som helst. Det var lite nervöst inför slutövningarna då jag skulle få se ifall jag har lärt ut bra eller om jag hade varit helt fel ute. Jag måste säga att det gick överförväntan och jag är inte ett dugg oroliga över att det kommer gå bra för de!

Träningen har gått helt ok, jag känner  mig lite sliten men det ska jag göra nu! Mindre än tre veckor kvar till maran och det ska bli skönt att få den överstökad. Ifall jag får plats i Roth nästa år blir det ingen mara innan då tävlingen går en månad tidigare än vad Challenge Copenhagen gör. Vår tiden behöver jag i sadeln och det är så jag har tänkt imorgon då jag siktar på en runda på cirka 12 mil ifall allt går som det ska.

Jag fick ett mycket trevligt paket på posten idag! Två stycken egen designade cykeltröjor med Heleneholms If Tri Teams logga! Resultatet efter cirka 30 mail blev som på bilden ovan! En med dragkedja hela vägen och en med dragkedja 3/4 ner.

Förra veckan var jag på en mycket bra föreläsning utav Sindballe men det hade jag tänkt göra ett eget inlägg om men jag måste säga att jag tyckte det var super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar