onsdag 16 februari 2011

Tre dagar med bra träning!

Jag har varit ledig måndag, tisdag och onsdag och har passat på att träna en hel del dessa dagarna. Jag har bland annat fått ihop nästan 4 timmars utomhus cykling vilket har varit mycket kallt då det har varit -3 grader och blåst över 10 m/s både i måndags och idag. Igår fick jag dessutom till 16 km löpning vilket får anses som ok för att vara en dag mitt i veckan. Imorgon ska jag dessutom få simma lite vilket är välkommet! Jag ska också försöka få till lite simning på fredag morgon ifall det går att lösa.

Ikväll är det dags för ultraljud och det ska bli spännande att se den lille krabaten. Bara nu inte man råkar se vilket kön det är. För min del spelar det absolut ingen roll men det kommer att bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar