torsdag 3 februari 2011

Heleneholms IF Tri Team!

Nu har jag äntligen gått med i en triathlonklubb! Det blev Heleneholms IF:s triathlon klubb då jag tyckte att de hade ett bra utbud med träningspass. De har fyra olika simpass så jag borde ju kunna hinna med något i veckan sen har de ganska mycket löpning både med Heleneholms IF:s löparsektion och triathlonsektionen vilket ger en bra möjligheter att träna lite i grupp.

I övrigt så var jag ute på en cykeltur igår. När jag cykla ut från Malmö så gick det i 40 km/h och man kände sig som en kung tills det att jag vände och fick den härliga motvinden rakt i huvudet. Det blev 90 minuters cykling igår och som tack för det fick jag en förkylning men det var värt det. Jag hoppas bara att vädret blir lite bättre så man kan cykla ute mer!

http://www.heleneholmstriteam.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar