fredag 15 februari 2013

125%

Det är min arbetstid de senaste veckorna! Jag har varit med och utbildat nya medarbetare och själva fått bestämma lite över mitt schema vilket har gjort att jag kunnat jobba mer nu och få vara ledig mer i april och maj när vädret blivit bättre! Trots arbetsmängden har jag tack vare transport cykling och löpning fått bra med träningstid de senaste dagarna. Nu jobbar jag helgen och ska försöka ta mtb:n till Eslöv då blir det en del mängdcykling med men nu längtar jag verkligen på att vägarna ska bli bättre så man kan börja cykla med racern och sedan även få testa den nya utomhus. Jag vägrar sätta mig på trainern inomhus då det är så himla tråkigt! Hellre ett mtb pass än ett trainerpass!

Jag såg att Lisa Nordén kommer göra sin HIM debut i Challenge Fuertoventura den 13:e april! Det kommer säkert att bli en succé för henne på den distansen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar