måndag 12 september 2011

Löpning och förkyld, igen.

Helgen som gick fick jag jag ihop en hel del löpning. Det blev 8 km på fredagen, 22 km på lördagen och 7 km på söndagen. Men tyvärr verkar det som om jag har blivit förkyld igen. Näsan rinner och jag är lite matt i kroppen men jag tror inte att det kommer bli långvarigt då jag redan känner mig bättre. Det är ändå lite tråkigt att åka på en förkylning igen. Detta är tredje förkylningen efter Köpenhamn så jag börjar bli lite trött på att inte vara helt kry.

Mitt nya bakhjul har kommit nu och ifall jag ska kunna bryta en utav de ekrarna måste jag bli ganska mycket starkare! Jag hade tänkt lägga upp en bild lite senare när jag har fixat till det och limmat fast däcket. Det har även blivit ett par nya skor (igen). Denna gången fick jag ett bra erbjudande på min mail och kommer även att visa upp de när de dyker upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar