fredag 26 oktober 2012

Yddingeloppet på sönda

På söndag är det dags för Yddingeloppet i backig terräng ute i Torups skogar. Formen känns helt ok förutom en liten förkylnng som gör att näsan rinner och halsen gör lite ont. Ett litet problem är att jag blivt av med min Garmin klocka och kan inte hitta den! Förra helgen blev det vinst i min första duathlon tävling(38 km cykel och 13 km löpning)någonsin! Trots en liten felkörning på 7 km kunde jag springa till mig vinsten! Duathlonen var på grusstigar och inne i skogen vilket var riktigt roligt! Det är nye sista tävlingen i skogen för min del. Tror jag ska försöka träna en del på MTB i skogen nu i höst och vinter! Man kan säga att triathlonträningen har haft smygpremiär för jag har simmar 4 gånger de två senaste veckorna och även mitt cyklandes har startat lite! Men det kommer att ske en stor ökning efter maran i Bromölla! Jag vet att mitt bloggande inte sker lina frekvent som det gjorde förr men anledningen till detta är att vi har flyttat till hus och vi har inget internet och blogga från telefonen är sådär kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar