fredag 10 augusti 2012

2 dagar kvar!

Idag var jag över i Köpenhamn och registrerade mig inför tävlingen på söndag och som vanligt känns det pirrigt i kroppen. Jag valde att stanna till vid simstarten innan då jag har bestämt för att sova hemma dagen innan och det tar cirka 50 minuter från Malmö C till starten ifjor tog det cirka 35-40 från Bella Sky så det är inte speciellt mycket tid jag tappar men i och med att cykeln ska checkas in imorgon så behöver man inte överdrivet mycket tid innan starten.

Det enda bekymmert är att min näsa rinner lite och jag har lite ont i halsen men jag hoppas att det försvinner innan söndag! Det kommer bli riktigt roligt att äntligen få köra! Imorgon blir det en litwn cykeltur sedan tåget över för att checka in cykeln som snart är tävlingskitad med rätt flaskor extra däck, co2 patroner osv!

Ifall jag hinner blir det att se lite på Malmö halvmara imorgon där Hanna ska springa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar