tisdag 6 december 2011

Lite löppaus!

Helgen som gick var fri från löpning då min höft fortfarande besvärar mig lite. Jag hade i fredags löpt 65 km men morgonpasset på fredagen var inte bra då jag kände av höften hela tiden så jag bestämde mig för att inte springa varken lördag eller söndag. Jag spelade dock lite innebandy och det verkar som det kan ha hjälpt lite då jag inte alls känner mig lika stel i höften länge. Igår cykla jag 65 minuter på jobbets gym och löpte sen 7 km direkt efter och det kändes ok under löpningen. Jag får se hur det känns senare idag.

Nu när det är mörkt och det känns långt till sommaren kan dock lite nyheter från K Swiss värma oss! de nya modellerna för 2012 släpps snart och här är några bilder (färgkombinationen på bilderna är på herrmodellerna)) på de!


K Ruuz 1.5 ser ut som den tidigare K Ruuz

Ny modell inför 2012 som jag funderar på att köpa! En lätt tävlingssko!

Blade light i den nya färgkombinationen

Kwicky med ny snörning för triathlon, ser intressant ut!

Den gamla snörningen på Kwicky skon



500 km på 50 dagar
Vecka 1 = 77,31
Vecka 2 = 82,25
Vecka 3 = 65.3
Vecka 4 = 7km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar