fredag 16 december 2011

Uppdatering utav min utmaning och video från Ironman Kona 2011

Då var det dags att se hur det går för mig och min utmaning. Det har nu gått nästan 5 veckor eller närmare bestämt 33 dagar och jag är uppe i lite över 34 mil så jag ligger fortfarande lite "före" i km räknat. I helgen hade jag tänkt försöka få till över 35 km uppdelat på lite olika pass så jag tycker att det har gått bra!

Det har hänt en hel del sen jag blogga sist. Kalmar har blivit en Ironman och SM kommer gå där 2012. Personligen är inte jag överförtjust över detta men hade tänkt försöka få till ett inlägg om det i helgen så det får vänta.

Igår var jag på en riktigt bra föreläsning som Heleneholms IF anordnade med Triathlon Syds Kristian Hallsten och hans väg till Kona i år. Den var riktigt bra! Tiden gick supersnabbt och det är ett bra betyg på en föreläsning! Jag ser verkligen framemot fler föreläsningar under 2012 men nu har Kristian verkligen lagt ribban högt för de andra!

Har är årets NBC sändning från WTC Ironman Kona
Lite blödigt som vanligt men inte lika bra som förra året men det var inte tävlingen heller då Alexander var alldeles för bra på cyklingen :-)


Vecka 1 = 77,31
Vecka 2 = 82,25
Vecka 3 = 65.3
Vecka 4 = 72,67
Vecka 5 = 9,4+16,4+8,1+15,5=49,4
Totalt : 346,93 km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar