lördag 18 december 2010

Nya skor K-Swiss K ona

Igår fick jag mina nya skor på posten. Tyvärr har jag inte testat de än men jag har gått med de inomhus och de känns sköna. Jag bytade ut skosnörena mot lock laces som jag tycker är bättre än vanliga skosnören. Jag tror att jag kommer att använda de inomhus nu tills den värsta snön är borta. Om nu skorna känns bra kommer jag förmodligen att fortsätta att använda de. Det finns en modell till jag är sugen på nämligen K-Ruuz som är en ren tävlingssko. Här är en bild på hur mina skor ser ut.



K-Swiss börjar bli stora inom triathlon världen med en massa proffs som använder de. Man bör själv skaffa sig en uppfattning men första intrycket är bra! Dock får jag testa de lite hårdare senare!

4 kommentarer:

  1. De ser riktigt schyssta ut! Har du kunnat testa de i Sverige innan du köpte dem, eller chansade du? Hur är de i storlekarna jämfört med andra märken?

    SvaraRadera
  2. Hej Matsey!
    Jag chansade med storleken och det blev bra! Jag hade läst att de brukade vara lite stora och chansade med ett halvt nummer ner och det blev hur bra som helst. Det kommer en längre recension senare!

    SvaraRadera
  3. Det låter bra! Jag ser fram emot recensionen. :-)

    SvaraRadera