tisdag 21 december 2010

En rolig tid på trainern!

Ja då ni läste rätt! Idag hade jag en rolig tid på trainern mycket tack vare att jag hittade årets NBC sändning från Ironman på Hawaii. Jag följde hela direktsändningen live men det är ändå roligt att se hur de får ner tävlingen till lite mer än 1 timme. Avsnitten kan ni hitta här: http://www.funbeat.net/discussion/show.aspx?ThreadID=913433 min favorit är 1:45 in del 9.

Jag kommer ihåg att jag var tvungen att stå upp när det hände i direktsändningen!

På ramfronten går det framåt med! Jag är nära en ny ram jag ska bara få reda på några detaljer till om ramen sen kan det vara klart! Jag får designa ramen själv men funderar på om jag inte ska låta den vara helt svart så att man kan se kolfibern. Men det kommer förmodligen att lösa sig de närmsta dagarna!

Jag testade mina nya skor igår på löpbandet på jobb och de kändes mycket sköna. Men det är för tidigt att säga något än!

1 kommentar:

  1. Alla tips som gör det lättare/roligare på trainern uppskattas. Kul att första testet av skorna blev positivt.

    SvaraRadera