måndag 30 augusti 2010

Förkyld, igen!

Nu sitter jag här på måndagsmorgonen och är förkyld igen. Detta är andra förkylningen på en vecka. Det känns lite konstigt då jag knappt varit förkyld på ett år. Det har varit skönt att man har sluppit förkylningarna under tävlingsperioden och jag förmodar att om man ska bli förkyld är det förmodligen nu som är den bästa perioden.

Träningen flyter på ganska bra och det blir lite annorlunda träning med bland annat lite fotboll med jobb. Det har varit ett tag sedan man spelade men det är ganska roligt när man spelar. Dock får jag ont i min ljumske direkt när jag spelar vilket inte är så bra. Den träning som går sämst är simningen då den är obefintlig! Det ska det dock bli ändring på. Jag kommer i alla fall att simma på fredag kanske också imorgon lite beroende på hur jag mår. Jag ska bara hitta på några roliga pass jag kan köra!

Såg resultaten från Tjörn HIM, vad kan man säga om Björn Andersson cykeltid? 2 timmar och 20 sekunder, visserligen är den lite kort men är ändå helt okej!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5NHKZA4ZD2eCS5aaLCLycqwbiH6WHU8vYsxmMwOJO6AvdUP8-yOYyTGF8QPjBEYaA7HPRVriefE3a5MTIgRQwUXQ-Q7FnR-yKIXCKcMczduDdQvsNfCvBfkaJL6IpxT2pxkZEmfCA1KE/s400/IMG_2303.JPG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar