tisdag 18 december 2012

Fint besök i Köpenhamn!

Veckan som gick bjöd både på snö och minusgrader för att sedan i slutet utav veckan skifta till regn och slask. Jag fick ihop nästan 8 timmars cykling utomhus på min mtb och jag måste säga att jag hellre cyklar när dte är snö och vindstilla än regn och blåst. När man sitter och tittar ut nu så känns det som om man kanske kan börja cykla med landsvägscykeln snart igen. Min årsplanering inför 2013 är snart klar och det känns bra och roligt! Jag kommer förmodligen göra en lite kortare variant utav den och lägga upp dne här på bloggen.

Det är ganska lugnt annars i triathlon världen dock så får alla som ska köra Challenge Copenhagen nästa år få en upplevelse i och med att det är klart att Chris "Macca" McCormack kommer att köra tävlingen. Ifall det är bra förhållande och om han kan få bra motstånd kan Macca bli den första 40 åringen någonsin som går under 8 timmar på en Ironman (jag är nästan helst säker på att ingen över 40 har gjort det tidigare). Det kommer bli hur roligt som helst och man måste ju minst åka över och titta på tävlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar