fredag 20 januari 2012

Första utomhus cyklingen!

Idag när solen sken passade jag på att cykla hem från jobbet i Eslöv. Solen sken vägarna var bra (förutom i Lund men det är ju inget nytt) min gamla Trek behöver kanske få lite mer kärlek men sen är det bara att köra utomhus så länge vädret tillåter det! En sak som är säker är att man tappar mycket utav cyklingen under vintern eller jag gör det iaf! Att sitta och mala på en spinningcykel eller om man sitter på trainern är inte samma sak som att köra ute. Tanken är att treken ska få ta lite stryk nu under vintermånaderna och sen när vädret blir bättre kan jag plocka ut tempocykeln. Det blev 35 km idag och ett par mycket kalla fötter då jag inte hade mina fotvärmare med mig till jobb!

Helt plötsligt kom den! Cervelo P5, bilderna på den är mycket spännande och här är två video filmer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar