onsdag 1 februari 2012

Lite mer ofrivillig vila!

Det har tyvärr blivit lite mer vila för min del då jag de senaste dagarna har varit förkyld och haft ont i halsen. Visserligen är det en bra tid att vara lite halvkrasslig nu när det är så pass kallt ute så man missar inga långpass på cykeln eller löpningen. Dock längtar jag tills det att jag är ledig och frisk så jag kan testa min nya cykel! Igår fick jag nämligen min mtb som jag beställde förra veckan och nu ser det helt plötsligt ljusare ut på cykelsidan. Det är ju inte speciellt roligt att sitta och nöta på trainern i garderoben som jag gör.

Här är bilden på cykeln, det blev en Merida Matt med skivbromsar dock ej hydraliska utan mekaniska så det är inte det bästa dock är jag övertygad att det räcker till mig och cykeln kostade mig 2900:- från England sen har jag köpt ett par pedaler 200:- och ett par alternativa däck (slicks) 200:- så jag är mer än nöjd. Dock måste jag fixa ordentliga lås och bra lyse så kanske jag kan börja köra till jobb redan i februari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar