måndag 20 augusti 2012

Äntligen sub10!

Jag klarade av mitt stora mål i år som var att gå under 10 timmar på Challenge Copenhagen! Det blev en tuff tävling mot klockan men med lite mer 1 minut tillgodo klarade jag mitt stora mål i år! Jag kommer skriva en lite mer utförlig tävlingsberättelse men eftersom jag och Hanna precis har flyttat tills hus så är det en del som ska fixas och vi har inget internet i huset än så den får vänta lite!

Ironman Kalmar gick i helgen och det verkligen snabba tider för de flesta! Nytt svenskt rekord, vinnaren slog personligt rekord med 15 minuter och 10 stycken i min age group var under 9 timmar! Kalmar är förmodligen världens snabbaste Ironman vilket kanske kan locka hit bra proffs som siktar på världsrekordet! Dock blir det svårt att kvala till Hawaii om man inte kan ta sig ner till 8:45 för det är däromkring man måste hamna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar